Wednesday, 7 September 2011

Kad Raya Saya Tak Sampai

Bocel dalam dilema akibat kebingungan memikirkan kad raya yang dihantar kepada kawannya tak sampai lagi walaupun raya dah berlalu selama seminggu..

BOCEL : Man, ko dapat kad raye yang aku kirim kat kau tu?

DIMAN : Xde pown.

BOCEL : Ish!! Camne boleh tak dapat eh?

DIMAN : Ko tak boh setem kot?

BOCEL : Dah. Aku dah buboh.

DIMAN : Ko salah alamat kot?

BOCEL : Macam aku tak tau umah ko.

DIMAN : Posmen lupe hantar kot?

BOCEL : Tak kot. Aku rasa aku tak hantar lagi la.

DIMAN :*#$%^*&!


P/S : Selamat Hari Raya Ke-9


2 comments:

*rainyscream* said...

ahahaha.hampeh tul! semangat die tanya kawan die pasal kad raya.padahal tak hantar lagi..rasa nak tolong ketuk je kepala orang tu.ahahaa :D

iNaNur said...

Lawak!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...