Saturday, 20 August 2011

Saya Bersedia Memakannya

Seorang salesman "Vacum  Cleaner" menuju ke sebuah rumah. Diketuknya pintu depan. Belum sempat tuan rumah itu berkata sepatah perkataan pun, dia menghamburkan pelbagai kotoran ke karpet ruang tamu.

"Puan!" katanya, "Saya yakin akan kemampuan mesin ini. Karpet ini akan bersih kembali seperti sediakala dalam sekelip mata sahaja. Jika masih kekotoran yang tertinggal, saya bersedia untuk memakannya".. kata salesman itu dengan bangga.

"Kalau begitu kamu bolehlah memakannya sekarang kerana rumah saya belum ada elektrik".


P/S : Jangan memandai-mandai

5 comments:

RinsyaRyc said...

Wadoh..wadoh...cammana nak kemastu? Setakat pakai jentolak, baru dpt..

abah khalisha said...

Bakar je yob..senang cite.hehehe
Contest Nostalgia Lagu Raya dan ANDA"

muz said...

haha... kenyang tu makan sampah wooo...

Alan Rizque said...

kan dah kena..haha

Elih Japahar said...

Waaarggghh! tak sanggup tengok lah...mcm mn nak bersihkan? bakor je lah..haha

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...