Wednesday, 15 June 2011

Hari Yang Malang Buat Ku

Seorang lelaki kurus sedang duduk di sebuah bar,termenung jauh melihat gelas minumannya..
1 jam kemudian..........
Masih termenung.....
Tiba-tiba sorang pemandu lori yg berbadan besar dan garang ala-ala muka perogol masuk ke dalam bar dan brjalan ke arah lelki kurus itu..dan terus meminum minuman lelki kurus itu..
Tiba-tiba.....
Lelaki kurus tersebut menangis dgn kuat. Lelaki berbadan besar tu pun brkata "Wow! relax la bro!! Jgn la nangis. Nanti aku ganti balik la.. Aku gurau jer la.."

Lelaki kurus tu pun berhenti nangis dan berkata "Oh tidak!! Aku nangis bukan pasal mnuman tu...cuma...hari ni adalah hari yg malang skali bg aku...
Pagi td.....
Aku lewat bngun...lewat arr gi keje....smpai je kat opis..bos aku pecat aku...
Aku turun tuk tinggalkan bngunan tu..keta plak hilang kene curik...
Bila aku bt repot polis..polis kata dah xde harapan dah....
Aku naik teksi plg umah....sampai umah je bru teringat kad krdit dan dompet tertinggal kat teksi tu...
Baru nak amik...teksi dah cabut lari mcm perompak bank...
Baru nak msuk umah...aku nmpk bini aku projek ngan tukang kebun aku...
Pastu terus ke sini...baru ingat nak tamatkan riwayat aku...
Tapi.............................













































kau mncul dan terus minum habis RACUN aku..."


P/S : Jangan main telan jer~

4 comments:

Azumie said...

hahhaaa...cian laki tu.mmg betul2 malang la

nik lan nik mat said...

sad ending ni

Wani Muchyz yg cinta 21's said...

setaraf panggilan hangit cenggini..:p

nurul nadia nasir said...

haha cian laki tuee agaga malang sungguh

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...