Wednesday 1 June 2011

Q&A



1. Anda berada di stesen bas dan rakan anda
ternampak sambil bertanya:
"Tunggu bas ke?"
Anda harus menjawab:
"Taklah aku tengah tunggu helikopter, lambat
pulak hari nie ye"

2. Anda hendak pergi ke bilik mandi untuk mandi
dan rakan sebilik anda bertanyer:
"Kau nak mandi ke ?"
Jawab: "Taklah aku nak pi main layang-layang
kejap, kau nak join?"

3. Anda sedang menulis surat dan rakan anda
menegur:
"Aik? Tulis surat nampak?"
Jawab: "Oh ye ke? Aku tak prasan ah... tangan
aku bergerak sendiri"
Lepas tu jotos dia dgn jotosan yg berpower lagik
brutal dan sambung
"Hah tu kan dia jln sendiri, aku tak tahu tau"


4. Anda sedang makan nasik dan orang tegur:
"Makan nasik?"
Jawab: " Mater kau buta ke per? Kan aku tengah
minum teh ais nie?"


5. Anda baru pulang dari kerja dan jiran anda
bertanyer:
"Baru balek dari keje?"
Jawab: "Taklah, saya dari rumah, nak pi keje lah
nie... opis saya dah pindah kat rumah.. dan rumah
saya dah pindah kat opis"

6. Anda sedang sibuk buat kerja dan rakan
sepejabat menegur:
"Eh kau sibuk ke?"
Jawab : Takyah jawab, peratikan muker dia pastu
kompang siket pipi dia.


7. Anda sedang menonton tv ceriter melayu, rakan
anda datang lalu bertanyer:
"Eh citer melayu ke?"
Jawab: "Bukanlah, nie kan citer Otromen Toro
menentang Raksaser dari
Planet X... kau tunggu jap nanti otromen kuar".


P/S : Kalau rase dah lama tak kene kompang secara beramai2, korang try ar.. Bukan selalu pun.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...