Saturday 4 June 2011

Torres Tu Sepupu Ko Ke??

    Dijadikan cerita la, semalam gua main futsal ngan office mate. Kwn aku sorg ni, dia bwk member dier sorg lg. Dia ckp member dier ni terrer main futsal. Nama dia aku xsempat nak tnya. Tapi kita anggap nama dia Kordi je la. Senang citer. Aper?? Fernando Torres?? Jgn harap la aku nak gelar kau "Torres". Nama tu aku dah booking masa Torres jual nasi lemak lagi kat Sepanyol.
     Dipendekkan citer, selesai je kitorang main futsal, mcm biasalah sesi gosip di meja bulat. Part ni yg syok. Masing2 meluahkan kehebatan yg tak seberapa. (Gua jaring 2 gol pun tak heboh) Pastu, si Kordi ni duduk sebelah aku. Dia pun tiba2 bersuara. Dia ckp kat aku "Bro, reti main ke? Aku tgk mcm tak larat je tadi. Shooting pun ke laut"..
     PERRRRGGGHHH!!! Meleleh taik telinga aku bagaikan Tsunami melanda Jepun.


     Xpe. Be a Professional. Bende kecik xyah nak gadoh2. Kalau ikutkan hati, dah lama aku contact Transformer suruh pijak2 budak ni. Pastu goreng bt lempeng. Lepas je dia kata aku mcm2, dengan selamber o.a.g nye aku pun ckp kat dier "Bro, bapak kau ngan bapak Torres tu adik beradik ke? Kirenye ko ngan Torres sepupu la ni ek?" Lepas je aku ckp mcm tu, dia pun blah. Ntah pegi mn. Masuk toilet kot. nangis2 ibarat Awek kene break ngan boyfrend.. HuuhUu~ Padan muke ko Kordi..

P/S : Cermin diri, hiasi peribadi.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...