Friday, 3 June 2011

Nak Ambik Gambar. Boleh tak??

     Nak dijadikan cerita, ada sorg mamat ni. Nama dia Superman Suparman. Dia ni minat ambik gambar atau dgn maksud lain dia sorg fotograf tapi bukan ahli kumpulan Fotograf. Dia ada kamera DSLR yg menjadi kegilaan org masa kini.
     Satu hari, Supar (nama samaran Suparman) selesai cuci gambar kat kedai, Supar nak balik rumah. Jadi, dia pun tunggu bas. Beberapa minit kemudian, bas pun tiba. Supar pun naik dan disebabkan tiada tempat duduk kosong, Supar pun mengambil keputusan drastik dan terbaik utk berdiri sambil memegang gambar yg baru diambil dari kedai. Tiba2, pemandu bas brek mengejut. Ntah sebab apa. Tak sempat nak tanya kat Supar. Dengan tidak semena-menanya, gambar yg dipegangnya terjatuh dibawah tempat duduk penumpang.
     Supar pun tunduk dan mencari gambarnya yg terjatuh tadi. Bila dia nampak gambar tadi berada di bawah tempat duduk seorang penumpang, Supar berkata, "Kak... Boleh tolong angkat sikit kain yang akak pakai tu tak? Saya nak ambik gambar..." Dan akak tu pun............ (urgh... korg bygkan sendiri je lah apa yg terjadi selepas tu. Ikut kreativiti masing-masing)

P/S : Cakap biar terang....

3 comments:

nik lan nik mat said...

yeahhh..akak tu bkk!

Yusuf Tayyob said...

Hahhah! Isy3x..

Khairil said...

haha..boleh kena pelempang segera si supar ni...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...